You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קרן מכבי תל אביב תקיים פרויקט ביפו

קרן מכבי תל אביב תקיים פרויקט ביפו

קרן מכבי ת"א ועמותת חינוך לפסגות מרחיבות את פעילותן ביפו בפרוייקט במסגרתו חניכי העמותה ייהנו מתוכנית העשרה איכותית.

מאת: האתר הרשמי מכבי ת"א

קרן מועדון מכבי תל אביב (ע"ר) ועמותת 'חינוך לפסגות' שמחים להודיע על פרוייקט נוסף לשנה הקרובה שיתמקד ביפו. מטרת הפרוייקט הוא צמצום פערים חברתיים באמצעות הכוח של משחק הכדורגל ומועדון מכבי תל אביב. 

חניכי עמותת 'חינוך לפסגות' ייהנו במסגרת הפרויקט מתוכנית העשרה אשר תכלול: אימוני כדורגל עם מאמן קרן מכבי ת״א, הרצאות עם שחקני הקבוצה, פעילויות שונות עם ילדי בית הספר ומפגשים עם אנשי מקצוע במטרה להעניק באמצעות הכדורגל חינוך למצויינות וערכים.  הפרויקט אף זכה בשנה שעברה בפרס ׳מגן הכבוד׳ מטעם נשיא המדינה.

מנהל הקרן, יובל שחם, ברך על הפרוייקט ואמר: "קרן מכבי וחינוך לפסגות מחזקות את שיתוף הפעולה המוצלח שלהם בשנים האחרונות ובחרו כעת להרחיבו גם ליפו. בעזרת הפלטפורמה הנפלאה של חינוך לפסגות וביחד עם הצוות של מכבי תל אביב אנו מצפים לעבודה פוריה עם הילדים והנוער ביפו״.

 

מנכ״ל עמותת 'חינוך לפסגות', נמרוד דותן: "אני מודה לקרן מכבי תל אביב על המשך שיתוף הפעולה והרחבתו בשנה הבאה בימים בהם מדינת ישראל והעולם כולו מצויים בעיצומו של אירוע גלובלי, המהווה אתגר לאומי חסר תקדים. עמותת 'חינוך לפסגות' וקרן מכבי תל אביב ממשיכים לשמור על קשר הדוק עם חניכי וחניכות העמותה ולהוות מסגרת תומכת על ידי אימוני כושר ושיעורי העצמה מקוונים. התרחבות הפרויקט המשותף ליפו זה עוד שלב חשוב בדרך המשותפת שלנו לעבודה עם כמה שיותר נוער איכותי במדינת ישראל".


מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...